I. Definicje i informacje ogólne
1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
2. Regulamin określa zasady korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę stacjonarnie w Biurze, jak i online.
3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby korzystające z usług Centrum, w tym zarówno stacjonarnie w Biurze, jak i online.
II. Zakres i warunki usług
1. W ramach działalności Centrum świadczymy następujące usługi:
2. Wszystkie usługi dostępne w ramach działalności Centrum świadczone są odpłatnie.
3. Centrum współpracuje z coachami, mentorami, psychologami i psychoterapeutami. Terapeuci udzielający pomocy psychoterapeutycznej stosują się do Kodeksu Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, w tym w szczególności przestrzegają tajemnicy zawodowej. Informacje o współpracujących z TOUGHNESS Centrum Odporności Psychicznej terapeutach są dostępne na stronie internetowej https://toughness.pl/zespol/
4. Ujawnienie informacji objętych tajemnicą zawodową może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy zagrożone jest zdrowie lub życie Klienta lub innych osób lub gdy tak stanowi prawo.
5. Usługodawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Klienta w związku ze świadczonymi Usługami, w szczególności informacji o jego samopoczuciu, czy przebiegu zatrudnienia.
6. Informacje dotyczące przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Klientów opisane zostały w Polityce prywatności .
7. Spotkania w Biurze lub/i online mają charakter konsultacyjny i w związku z tym nie powstaje dokumentacja medyczna w rozumieniu ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
8. Strony zobowiązują się do nienagrywania Usług bez uzyskania pisemnej zgody.
9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za to w jaki sposób Konsument korzysta w swoim życiu prywatnym i zawodowym z wiedzy i informacji pozyskanych podczas spotkań w Biurze lub/i online.
10. Konsument dokonujący rezerwacji Usługi akceptuje Regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieznajomość Regulaminu przez Konsumenta.
III. Rezerwacje i zawarcie Umowy
1. Rezerwacja Usług odbywa się za pośrednictwem:
2. Rezerwacja wizyty świadczonej stacjonarnie w Biurze, jak i online, wiąże się z obowiązkiem dokonania płatności z góry, odpowiednio:
3. Nieopłacenie wizyty będzie skutkowało anulowaniem rezerwacji.
4. W przypadku, gdy rezerwacja dotyczy warsztatów, szkoleń lub innych zajęć grupowych, dokonanie rezerwacji powinno zostać poprzedzone mailowym ustaleniem terminu z Usługodawcą.
5. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych podczas rezerwacji wizyty.
6. Po dokonaniu rezerwacji, Klient otrzymuje wiadomość e-mail - na wskazany przez siebie w chwili rezerwacji adres - z potwierdzeniem warunków rezerwacji. W momencie otrzymania wiadomości zawarta zostaje Umowa dotycząca świadczenia zarezerwowanej Usługi.
7. Klient może zwrócić się z do Usługodawcy z prośbą o udzielenie informacji na temat Usług e-mailowo – pod adresem biuro@toughness.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na Stronie internetowej: https//www.toughness.pl jednak ostateczna rezerwacja dokonywana jest zawsze w sposób wskazany w ust. 1-6 powyżej.
8. Za każdym razem rezerwacja wizyty, opłacenie wizyty, zaakceptowanie Regulaminu oraz Polityki prywatności przez Stronę internetową wiąże się z zawarciem Umowy,
na podstawie której Centrum świadczy usługi na rzecz Klienta. Po wykonaniu Usługi Klient traci prawo odstąpienia od Umowy.
9. Umowę w imieniu Klientów, którzy nie ukończyli 18 roku życia i/lub nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych zawiera rodzic, opiekun prawny lub inna osoba wyznaczona do opieki.
10. Ceny usług świadczonych przez Centrum określone są w cenniku dostępnym na Stronie internetowej.
11. Centrum zastrzega sobie możliwość zmiany ceny usług, nie częściej jednak niż raz w roku kalendarzowym. O zmianie ceny Centrum zobowiązuje się poinformować Klienta z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Brak akceptacji nowych cen przez Klienta wiąże się z brakiem możliwości świadczenia na jego rzecz Usług przez Centrum.
12. Klient dokonując płatności za Usługę wyraża jednocześnie dobrowolną zgodę na wykonanie Usługi w ustalonym terminie.
13. Klient, który uiścił opłatę za Usługę może poprosić o wystawienie i przesłanie faktury. Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej na wskazany przez siebie adres e-mail.
IV. Odwołanie wizyty
1. Klient może bezpłatnie odwołać lub zmienić termin Usługi najpóźniej na 36 godzin przed zarezerwowanym terminem świadczenia Usługi, przy czym bezpłatnego odwołania Usługi można dokonać maksymalnie dwa razy w kwartale. W tym celu Klient powinien odpowiednio:
- zadzwonić do Biura pod nr telefonu: +48 509 864 455, lub
- przesłać wiadomość email na adres: biuro@toughness.pl, lub
- osobiście w Biurze,
informując o odwołaniu lub zwracając się z prośbą o zmianę terminu. Strony ustalą wówczas nowy, dogodny dla nich termin.
2. Odwołanie terminu Usługi, w tym zgłoszenie zmiany terminu Usługi na mniej niż 36 godzin przed zarezerwowanym terminem lub niestawienie się w terminie Usługi bez informacji na temat nieobecności, wiąże się z koniecznością pokrycia 100% opłaty za Usługę.
3. Odwołanie przez Klienta 3 terminów zarezerwowanych Usług z rzędu (w ramach cotygodniowej rezerwacji cyklicznej) oznacza rezygnację z korzystania z usług Centrum i zwolnienie terminu. W przypadku dłuższej nieobecności planowanej przez Klienta, Klient poinformuje o niej Centrum przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem.
4. Spóźnienie na termin Usługi wiąże się ze skróceniem czasu jej trwania o długość spóźnienia. Jeżeli Klient przewiduje spóźnienie na wizytę prosimy o poinformowanie o tym fakcie Centrum.
5. W przypadku odwołania Usługi z przyczyn leżących po stronie Centrum, Centrum zaproponuje inny termin Usługi. W przypadku braku możliwości uzgodnienia dogodnego terminu Centrum zwróci środki za dokonaną płatność.
6. Nowi Klienci mają jednorazową możliwość zmiany terminu Usługi.
7. Spotkania poniedziałkowe muszą być odwołane najpóźniej do godz. 20.00 w sobotę.
V. Spotkanie online
1. Spotkania online odbywają się za pośrednictwem platform wskazanych przez Centrum.
2. Klient jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków technicznych oraz prywatności na czas spotkania.
3. W przypadku problemów technicznych niezależnych od Centrum, Klient ma obowiązek zgłosić je niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania.
VI. Voucher
1. Centrum może prowadzić sprzedaż voucherów - bonów towarowych wydanych na okaziciela, które mogą zostać zrealizowane wyłącznie u Usługodawcy.
2. Voucher to unikalny kod, który może zostać wykorzystany jako forma zapłaty za Usługę.
3. Każdy voucher ma swoją datę ważności oraz wartość nominalną brutto.
4. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne ani w całości, ani w części.
5. Voucher może zostać zrealizowany przez czas odpowiadający jego dacie ważności lub/i wartości nominalnej brutto.
6. W celu zakupu Vouchera należy podjąć następujące kroki:
7. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony z powrotem na stronę Serwisu.
8. Z chwilą dokonania płatności, między kupującym a Centrum dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Vouchera (Voucherów).
9. Dostawa Vouchera w formie elektronicznej nie jest dostawą towaru, ani świadczeniem usługi, w związku z czym kupujący nie otrzyma od Sprzedawcy faktury za zakup Vouchera, a jedynie – na życzenie – fakturę proforma. Faktura zostanie wystawiona przez Centrum z chwilą wykorzystania Vouchera jako formy zapłaty za Usługę.
10. Aby zrealizować Voucher, należy skontaktować się – drogą telefoniczną lub mailową – z Centrum i umówić termin wizyty. Centrum udzieli informacji na temat dostępnych terminów i dokona rezerwacji w systemie rezerwacyjnym. W zakresie odwołania lub zmiany terminu Usługi mają odpowiednie zastosowanie zasady opisane w pkt IV powyżej.
11. W przypadku, gdy kwota do zapłaty za Usługę jest niższa niż wartość Voucheru, Centrum nie zwraca Użytkownikowi różnicy. W przypadku, gdy kwota do zapłaty za Usługę jest wyższa niż wartość Voucheru, Klient dopłaca różnicę.
VII. Odpowiedzialność
1. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego korzystania przez Klienta z serwisu internetowego Centrum, w tym za sytuacje, w których osoby trzecie uzyskały dostęp do danych logowania Klienta w wyniku jego niedbałości.
2. Klient zobowiązany jest do podawania prawdziwych informacji podczas rezerwacji Usług, ich przebiegu oraz w kontaktach z Centrum. Centrum oraz jej personel nie odpowiadają za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych danych.
3. Usługi oferowane przez Centrum nie są przeznaczone dla osób wymagających hospitalizacji ani znajdujących się w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia.
4. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne wynikające z działania dostawców usług telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Klient korzysta z usług online.
5. Klient ma prawo przerwać spotkanie stacjonarne lub online w dowolnym momencie, jednak w takim przypadku opłata za Usługę nie podlega zwrotowi.
VIII. Reklamacje
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Usług świadczonych przez Centrum w terminie 14 dni od dnia świadczenia Usługi.
2. Reklamację należy wysłać drogą e-mail na adres: biuro@toughness.pl
3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.
4. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
5. Centrum rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Jeśli reklamacja nie będzie mogła być rozpoznana w terminie, Centrum powiadomi Klienta o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
6. W przypadku uznania reklamacji Usługodawca dokona zwrotu części lub całości ceny za usługę Klientowi.
7. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
8. W ramach Centrum Usługi są świadczone przez osoby, które zawarły stosowną umowę z JK TOUGHNESS sp. z o.o. Odpowiedzialność Centrum w związku z działaniami i zaniechaniami terapeutów jest wyłączona.
IX. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych klientów jest JK TOUGHNESS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
2. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z RODO oraz Polityką prywatności .
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania zgodnie z Polityką prywatności.
X. Postanowienia końcowe
1. Każda konsultacja, usługa i wytworzone w związku z nimi informacje są indywidualnie przygotowane dla konkretnego Klienta, w związku z czym stanowią własność intelektualną Usługodawcy i podlegają stosownej ochronie. Rozpowszechnianie, kopiowanie, odsprzedawanie, publiczne lub indywidualne udostępnianie ich bez pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione. Niezastosowanie się do powyższego zakazu będzie skutkowało odpowiedzialnością karną oraz majątkową.
2. Centrum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na Stronie internetowej. Klientów obowiązuje treść Regulaminu z daty rezerwacji Usługi/zawarcia Umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności Kodeksu cywilnego.
4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem będącym konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym miejscowo zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług z przyczyn niezależnych od Usługodawcy.
6. Usługodawca ma prawo do zawieszenia działania Strony internetowej w przypadku bieżącej obsługi i konserwacji serwisu internetowego Centrum, oprogramowania i urządzeń technicznych z nim związanych.
7. Odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest do poniesionej przez Użytkownika szkody, z wyłączeniem utraconych korzyści, przy czym górna granica odpowiedzialności Usługodawcy ograniczona jest do wysokości płatności dokonanej przez Użytkownika.
8. Regulamin wchodzi w życie z 6 lutego 2025 roku.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum.