Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Niezbędny
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalny
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Występ
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
logo

          I. Postanowienia ogólne

Niniejsza Polityka prywatności (dalej: Polityka prywatności) została przygotowana przez JK TOUGHNESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są Państwa/Użytkowników dane osobowe przez Administratora, w tym także poprzez Serwis internetowy https://www.toughness.pl (dalej: Serwis), jak też podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe przekazane nam w związku z korzystaniem z naszych usług.
Źródłem przetwarzanych przez Administratora danych osobowych są Państwo/Użytkownicy, tj. osoby, których dane dotyczą. Państwa dane mogą zostać nam również przekazane przez Państwa pracodawcę jako organizatora szkolenia lub innej usługi wykonywanej za pośrednictwem Centrum, w której będą Państwo uczestniczyć.

          II. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Mając na uwadze prowadzoną działalność gospodarczą oraz funkcjonowanie Serwisu, JK TOUGHNESS sp. z o. o. zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE z dnia 27 kwietnia 2016 r., (dalej jako: „RODO”), ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.

          III. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest JK TOUGHNESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 24 (01-171), wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001127462, posługująca się numerami REGON: 529692267, NIP: 5253017619 (dalej: Administrator). Administrator jest także właścicielem Serwisu, zaś poza kontaktem pocztowym i osobistym pod adresem siedziby, można się z nim kontaktować także drogą elektroniczną pod adresem: biuro@toughness.pl

          IV. Cel zbierania danych osobowych

W ramach swojej działalności Administrator zbiera i przetwarza wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju oferowanych usług, w tym także:

   · Rejestracji oraz prowadzenie korespondencji
za pośrednictwem e-mail lub formularza kontaktowego na stronie https://toughness.pl/kontakt,
   · Realizacji umów z klientami, współpracy z kontrahentami, pracownikami lub współpracownikami oraz, po wyrażeniu osobnej zgody, przeprowadzania procesów rekrutacyjnych oraz dystrybuowania newsletterów,
   · Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w celach analitycznych, statystycznych oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego związanego z Serwisem.

          V. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Administrator za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników:
   · imię i nazwisko – mogą być przetwarzane, gdy jako użytkownicy naszego Serwisu internetowego (w tym także kontrahenci lub potencjalni kontrahenci) przekazują nam je Państwo za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego Serwisie, poczty tradycyjnej lub przy kontakcie telefonicznym, w celu skorzystania z oferty Serwisu lub/i Administratora.
   · adres zamieszkania/korespondencyjny – jest niezbędny do wystawienia faktur
i innych dokumentów związanych z korzystaniem z oferty Serwisu lub/i Administratora.
· numer telefonu – może być przetwarzany w przypadku kontaktu telefonicznego z Państwa strony (w tym także jako kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów), a także wtedy, gdy przekażą nam go Państwo za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie lub poczty tradycyjnej, w celu umożliwienia nam kontaktu z Państwem w razie zaistnienia takiej potrzeby w związku z wysyłką zamówionych materiałów lub/i folderów informacyjnych.
   · adres e-mail – może być przetwarzany, gdy jako użytkownicy Serwisu (w tym także kontrahenci lub potencjalni kontrahenci) przekażą nam go Państwo w przypadku kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie, jak również za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub przy kontakcie telefonicznym; poprzez adres e-mail odpowiadamy na pytania związane z ofertą Serwisu lub/i Administratora.
   · adres IP urządzenia – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie, takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych), wykorzystywane są w celach technicznych oraz statystycznych, w szczególności do zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie).
   · NIP oraz nazwa firmy – dane niezbędne do wystawienia faktur i innych dokumentów związanych z korzystaniem z Serwisu lub/i oferty Administratora.
   · ewentualnie inne dane mogą być pobierane w ramach prowadzenia określonych spraw lub mogą być podane przez Państwa jako użytkowników naszego Serwisu internetowego za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie poczty tradycyjnej, w kontakcie telefonicznym lub w trakcie świadczenia usługi.

          VI. Podstawowe zasady ochrony danych osobowych

Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z nw. zasadami:
   · Zasada zgodności z prawem, rzetelności i przejrzystości: Dane są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa oraz w sposób przejrzysty dla osoby, której dotyczą.
   · Zasada ograniczenia celu: Dane osobowe są zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach.
   · Zasada minimalizacji danych: Przetwarzane są wyłącznie dane niezbędne do realizacji celu.
   · Zasada prawidłowości: Dane są prawidłowe i w razie potrzeby aktualizowane.
   · Zasada ograniczenia przechowywania: Dane są przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne.
   · Zasada integralności i poufności: Dane są przetwarzane w sposób zapewniający ich odpowiednie bezpieczeństwo.
   · Zasada rozliczalności: Administrator danych jest odpowiedzialny za przestrzeganie zasad ochrony danych i musi być w stanie to wykazać.

          VII. Prawa Użytkowników, których dane osobowe dotyczą

Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na zasadzie dobrowolności, jednak w niektórych przypadkach ich niepodanie lub żądanie ich usunięcia może uniemożliwić zawarcie umowy z Administratorem, wykonanie usługi, kontakt lub przekazywanie informacji o wydarzeniach i działalności Administratora.
Mając na uwadze przetwarzanie przez Administratora danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
   · Prawo do informacji: Osoba ma prawo uzyskać jasne informacje o przetwarzaniu jej danych osobowych.
   · Prawo dostępu do danych: Osoba ma prawo uzyskać dostęp do swoich danych i kopii tych danych.
   · Prawo do sprostowania: Osoba może żądać poprawienia swoich danych, jeśli są nieprawidłowe.
   · Prawo do usunięcia danych: W określonych sytuacjach osoba może żądać usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”).
   · Prawo do ograniczenia przetwarzania: Osoba może żądać ograniczenia przetwarzania danych w określonych przypadkach.
   · Prawo do przenoszenia danych: Osoba ma prawo do otrzymania swoich danych w ustrukturyzowanym formacie lub do przekazania ich innemu administratorowi.
   · Prawo do sprzeciwu: Osoba może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych w określonych sytuacjach.
   · Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji: Osoba ma prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
Powyższe prawa mogą być zrealizowane poprzez wyrażenie stosownego żądania wobec Administratora na adres kontaktowy: iod@toughness.pl. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługuje ponadto prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w szczególności w państwie swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Rzeczypospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa.

          VIII. Okres przechowywania danych osobowych

Administrator przechowuje dane osobowe przez okres uzasadniony realizacją usługi, między innymi:
   · gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
   · gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda (dane rejestracyjne i kontaktowe) – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.
W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).
Dane współpracowników i podwykonawców są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego).

          IX. Udostępnianie danych osobowych

Administrator może przekazywać dane osobowe Użytkowników podmiotom, przy pomocy których realizuje powyższe cele, w tym także: podmiotom powiązanym z Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności, świadczącym usługi wsparcia IT (w tym także: obsługę i serwisowanie systemów informatycznych, hosting danych, usługi chmurowe, obsługę rezerwacji online), firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe, firmom doradczym z którymi Administrator współpracuje.
Ponadto, dane osobowe mogą być przekazywane organom lub podmiotom publicznym (bądź wykonującym zadania publiczne) uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Jeżeli nie wymaga tego wykonanie umowy, w związku z realizacją której Administrator pozyskał dane osobowe, Administrator nie przekazuje danych osobowych do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu przepisów RODO. Odbiorcy danych mogą mieć swoją siedzibę w państwie znajdującym się poza EOG, w tym jednak przypadku Administrator zadba o zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń tak, by zapewnić ochronę osobie, której dane dotyczą. O takim transferze osoby, których dane dotyczą, będą uprzednio poinformowane.
Transfer danych do państw poza EOG może mieć związek np.
   · z działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Facebook, Instagram, itp.),
   · z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, w szczególności takich jak: Google Analytics.
Administrator korzysta z systemu Google Analytics, który służy do analityki internetowej dając wgląd w ruch Serwisu stosowany w celu prowadzenia działań marketingowych. Więcej informacji o polityce prywatności Google przeczytają Państwo TUTAJ
Dane podane przez Użytkownika lub zbierane automatycznie Administrator wykorzystuje w celu:
   · prawidłowego funkcjonowania, konfiguracji, bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu,
   · monitorowania stanu zajęć,
   · dostosowania wyświetlanych informacji do preferencji Użytkownika,
   · analiz, statystyk, badań i audytu wyświetleń Serwisu.
Dane osobowe nie podlegają profilowaniu przez nas jako Administratora w rozumieniu przepisów RODO.
Administrator posiada publiczne profile na portalach społecznościowych Facebook, Instagram oraz LinkedIn. W związku z tym, przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające te profile (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe). Dane osobowe takich osób są przetwarzane:
   · w celu umożliwienia im aktywności na profilach,
   · w celu efektywnego prowadzenia profili, poprzez przedstawianie użytkownikom portali informacji o inicjatywach i innej aktywności Administratora oraz w związku z promowaniem różnego rodzaju wydarzeń lub usług,
   · w celach statystycznych i analitycznych,
   · ewentualnie mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez administratorów serwisów (Facebook, Instagram, LinkedIn).

          X. Zasady zabezpieczenia danych osobowych

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
Stosujemy między innymi następujące środki zapewniające bezpieczeństwo:
   · zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym,
   · zabezpieczenia przed zabraniem przez osobę nieuprawnioną, zmianami, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
   · dopuszczamy do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osoby posiadające wydane przez nas upoważnienie lub podlegające prawnemu obowiązkowi zachowania tajemnicy zawodowej,
   · zapewnienie kontroli nad prawidłowością przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
   · zapewnienie, aby osoby upoważnione do przetwarzania tych danych lub podmioty dokonujące przetwarzania w naszym imieniu zachowały je w tajemnicy, również po zakończeniu realizacji usługi,
   · prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji opisującej sposób przetwarzania powierzonych danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne · zapewniające ochronę przetwarzania tych danych,
zapewnienie, aby urządzenia, systemy informatyczne i telekomunikacyjne, służące do przetwarzania danych osobowych, były zabezpieczone zgodnie z najlepszą praktyką. Nasza infrastruktura umieszczona jest w centrach przetwarzania danych stosujących najwyższe standardy bezpieczeństwa, a połączenia z użytkownikami zdalnymi, w tym także z aplikacjami użytkowników są odpowiednio zabezpieczone i szyfrowane.

          XI. Procedura zgłaszania naruszeń ochrony danych

Naruszenia ochrony danych należy zgłaszać do Inspektora Ochrony Danych (e-mail: iod@toughness.pl). W treści zgłoszenia można wskazać:
   · dane osoby lub osób, których dotyczy zgłoszenie;
   · zdarzenie, które jest powodem zgłoszenia;
   · przedstawić swoje żądania oraz podstawę prawną tych żądań;
   · wskazać oczekiwany sposób załatwienia sprawy.
IOD ocenia incydent i podejmuje odpowiednie działania, na przykład zgłoszenie naruszenia do UODO w ciągu 72 godzin, jeśli jest to wymagane.
Osoby, których dane dotyczą, są informowane o naruszeniu, jeśli może ono wpłynąć na ich prawa i wolności.

          XII. Postanowienia końcowe
Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.
Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego
w Serwisie.
W sprawach nieuregulowanych w Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO
i przepisy prawa polskiego.

Loading...